У нашој школи 1.2.2018. одржан је семинар под називом Организација интегративне наставе у амбијенталним учионицама. Аутор овог програма је Жељана Радојичић Лукић, а реализатори су биле Катарина Чарапић и Горица Стојановић. Кроз причу предавача и радионице увидели смо да интегративна настава има велике предности и да је изводљива уз добро планирање и сарадњу, као и припрему ученика. Једина мањкавост је неусаглашеност наставних садржаја предмета који се могу довести у везу јер се поједини садржаји обрађују у различитим разредима, али постоје теме које се могу обрађивати на овај начин. Главне методе оваквог рада су кооперативно учење и тимски рад. Увидели смо да се путем инетгративне наставе негују и стичу мисаоне способности ученика и да се утиче на унутрашњу мотивацију ученика. Занимљиво је када се једна тема сагледа из различитих углова, углова више наставних предмета. Групе у које смо били подељени током радионица изнеле су занимљиве идеје за часове на којима бисмо могли применити интегративну наставу. Научили смо много и свакако да ћемо научено и применити у настави.