Иако је распуст почео 1. фебруара, запослени у школи и већина ученика су 5. и 6.2. провели у школи, али нису то била два типична школска дана, већ два дана испуњена занимљивим активностима, различиим огледима, играма, радионицама, смехом. Учитељи су се организвали и имали су актвности два дана. Првог дана су организовали активности везане за математику и познавање природе и друштва. Ученици су решавали занимљиве задатке из математике, учествовали у математичком квизу и увидели да математика није много тешка већ може бити и интересантна. Што се тиче познавања природе и друштва говорило се о саобраћају, култури понашања у њему, а у свему томе активну улогу имали су ученици, други део везан за овај предмет био је посвећен екологији и њеном значају, и ту су ученици много научили активно учествујући у планираном. Другог дана учитељи су на занимљив начин са ученицима радили српски језик и ликовно. Кратке умотворине и народна књижевност су ученицима постали још занимљивији кроз асоцијације и различите игре од којих је једна била да дођу до приче слажући њене делове пратећи логичан след догађаја, откривали су различите познате личности. Ликовна радоница је била веома занимљива. Ученици су вајали и радили комбинованим техникама, комбиновали су различите природне и вештачке материјале, примењивали рециклажу. Радови говоре колико су ученици били креативни и колико им је било занимљиво да вајају, лепе, боје, сликају.
Што се тиче предметне наставе првог дана су на сцени били српски и енглески језик, биологија, хемија, географија, физика, математика и техничко. Почело је са различитим огледима из хемије, биологије, физике, а настављено демонстрацијама из географије. Огледи су били занимљиви и привукли су велику пажњу ученика. Уз помоћ наставника ученици су правили пасту, мењали боју латицама цвета, кувано јаје убацивали у флашу. Наставници и ученици су „правили'' вулкан из ког је куљала лава различите боје, правили су и гејзир. После огледа ученици су ушли у свет енглеског језика и културе, решавали загонетке на енеглеском, учили да користе речник, правили пано са британском заставом и најбитним ставкама везаним за Британију, да би се засладили енглеским колачићима и чајем. Српски језик их је одвео у свет Мирослава Антића и ту су се упознали са животом и радом овог песника, осликавали су песме, правили паное а после презентације о овом писцу одмерили снаге у квизу. Победничка група је добила пакетић слаткиша. Врхунац је био тренутак кад су наставници говорили стихове Мике Антића, а оцењивао их је жири сачињен од четири ученика. Наставници техничког и математике демонстрирали су ученицима како се повезују технички уређаји и како се могу применити.
Другог дана су биле организоване караоке, а репертоар песама бирао је са ученицима наставник музичког. Било је смеха и навијања. У радионици из информатике и техничког приказане су могућности интерактивне табле и програма. Забаву и учење употпунили су наставници физичког шаховским заврзламама у којима су ученци радо учествовали.
Два дана су брзо прошла уз забаву, учење, смех и дружење.