Времена се мењају, али оно што остаје исто је да деца воле да се играју, а игра се сматра једном од најмоћнијих оруђа за учење у детињству. Имајући то у виду, ученици IV 3 са својом учитељицом Јеленом Зимоњић, реализовали су пројекат под називом ,,Учимо кроз додир, слику, игру“. Циљ овог пројекта је био да ученици израђују едукативне играчке које пружају забавно и интерактивно искуство, док истовремено подстичу учење и розвој. Играчке су осмишљене тако да подстакну креативност, развој маште и моторике, како код оних који их израђују, тако и код оних који их користе. Сјајна ствар код интерактивних играчака јесте што захтевају одређену акцију како би се појавио жељени резултат ( повући одређени кончић, како би се савио одговарајући прст на шаци; начинити одговарајући покрет како би жаба закрекетала, слепи миш махао крилима, љуска јајета пукла и из ње изашао диносаурус...). На овај начин дете повезује своје поступке са оним што се дешава и закључује шта је то
потребно да уради како би изазвало жељени ефекат. Ове играчке одличне су и за предшколце, јер на забаван начин стичу нова сазнања о бојама, звуковима, бројевима, покрету.