У уторак, 11. марта 2025. године, у нашој школи реализован је пројекат „Escape room“. Ученици седмог и осмог разреда, подељени у три екипе, решавали су задатке из биологије, хемије и српског језика, а циљ је био да што брже то учине и „побегну“ из кабинета. Решавањем задатка, свака екипа је долазила до трага ка следећем задатку и тако била корак ближе излазу. У неким тренуцима је за све екипе већи изазов од решавања задатка било његово проналажење. Крајњи задатак за све три екипе био је слагање слагалица са ликовима Дмитрија Мендељејева, Јосифа Панчића и Иве Андрића.
Циљ пројекта који су релаизовале наставнице Јелена Алемпијевић (хемија), Миљана Мојсиловић (биологија) и Марија Богосављевић (српски језик) био је примена иновативне методе која обезбеђује међупредметно повезивање и развија критичко мишљење ученика. Кроз пројекат су максимално подстакнути тимски рад и сарадња међу ученицима. Најуспешнија је била екипа која је пажљиво читала задатке, запажала појединости, брзо реаговала и деловала заједнички.
Екипу „Биологија“ чинили су: Михајло Милијановић VIII1, Алекса Пузић VIII1, Јана Марковић VII1, Алекса Илић VII3 и Дуња Тодоровић VII3. У екипи „Хемија“ били су Маша Радовановић VIII1, Сара Шолајић VIII1, Марко Караклајић VII2, Дуња Поповић VII2, и Катарина Терзић VII2, а екипу „Српски“ представљали су Анђелина Недељковић VIII1, Сара Луковић VIII1, Теодор Илић VII2, Јована Ћојбашић VII2 и Маша Луковић VII2. Секунде су одлучиле победника. Најбржа је била екипа „Српски“ са временом 20 минута и 39 секунди, друга је била екипа „Хемија“ са временом 20 минута и 57 секунди, а треће место освојила је екипа „Биологија“ која је задатке решила за 31 минут и 20 секунди. Све три екипе награђене су и пригодним поклонима.
Велики број колега подржао је својим присуством реализацију ове активности, а занимљиво је да су три колегинице-Рада Ивковић, Љиљана Маслар и Слађана Луковић и саме биле „део“ пројекта. Коментар свих присутних- и ученика и колега- био је да им је било врло занимљиво, изазовно и креативно, а главно питање ученика је када ће поново имати прилику да „беже“ из неког од кабинета или школе.